torsdag den 21. januar 2010

Find 3 fejl....

Det første ærme til min slangespænde-trøje blev færdigt i går.
Da først det blev prioriteret seriøst, gik det faktisk rimeligt hurtigt, og jeg skal nu holde det høje tempo og se at få nummer to ærme færdigt. Men det skal nok hjælpe med en aften i selskab med Mr. Darcy (mere om det i morgen)...
Der er hele 3 fejl i første ærme. Ikke, at man kan se det, altså! Faktisk tvivler jeg på, at nogen nogensinde vil opdage dem, fordi der er dette mønster overalt.
Nu skal jeg så have lavet samme fejl i nummer 2 ærme, for ellers bliver udtagningerne anderledes, og der kommer til at være 2 pindes forskel i toppen, hvor ærmet er lukket af......
Ihvertfald glæder jeg mig til at få den færdig, og har et bestyrket håb om at det faktisk realistisk kan lade sig gøre, inden januar slutter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails