tirsdag den 5. januar 2010

Et par små huer...

Et par små babyhuer er blevet færdig... Den til højre er til trøjen, mens den til venstre er til min søsters kollega fra Indien, der lige har fået en lille dreng. Han skal nemlig ikke fryse om ørerne i denne is-vinter!
Garnet er Drops Delight (igen), mønsteret er "Alfehue" fra Lene Holme Samsøe´s bog "Hotte huer til børn".
Dejligt nemt lille mønster. Ialt har jeg brugt 35 gram garn til begge huer.
Næste projekt er en lille vest efter Ruth´s opskrift, også til den lille dreng.

2 kommentarer:

  1. ej, hvor blev de söde og nuttede! de kan da kun vække glæde hos modtagerne.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Mange tak, Frida. Begge børn er omkring 3 kg, så de er ret små. Alligevel blev jeg overrasket - jeg fik selv lov at sætte huen på pige i går, og hun kunne kun lige få den klemt ned om ørerne! Så jeg skal nok igang igen, bare på pind 3 istedet for pind 2½ som til de første...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails