tirsdag den 15. december 2009

Jeg fik en gave i søndags....

I søndags havde mit kor julekoncert. Som sædvanligt en helt fantastisk oplevelse.
Det er altid fantastisk at synge koncert. Ganske særligt, selvfølgelig, når det hele klapper og går godt. Publikum var vældig tilfredse, og vores dirigent blev bare særdeles overrasket en enkelt gang, hvor vi glemte at synge... Måske, fordi vi for en gangs skyld kiggede mere på hende end i noderne, og hun glemte at give tegn til, at vi skulle synge. (Publikum opdagede absolut ingenting, og det var jo så bare godt!)
Men jeg fik en gave, som det ses på billedet!
Et fint, stort skum-puslespil!
Hvad jeg skal bruge det til?
Af andre hardcore strikkenørder har jeg fået at vide, at et skumpuslespil er genialt til at spænde sjaler ud på. Eftersom mit sofabords-gulvtæppe er lidt til den lille side i forhold til sjaler, fik jeg lov at få dette puslespil fra en kor-kollega. Det kan lægges ud til at fylde rigtig meget, og det kan pakkes sammen og stilles i kælderen. Det er perfekt til nåle, og eftersom jeg er i gang med sjaler til 75% af niecerne, så får jeg såmænd nok brugt det....
Nu må jeg så bare lige i juleferien få lavet til dukketøj som tak. Den glade givers børn er nemlig endnu ikke introduceret til build-a-bear bamser!

2 kommentarer:

  1. Du bliver rigtig glad for dit puslespil :-) Er jeg i hvert fald for mit held og lykke emd alle sjalerne

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også... Det er godt at høre, at du har god brug for dit puslespil!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails