torsdag den 5. november 2009

Opstramning af karakter ønskes! (eller...... måske ikke alligevel)

Noget gik galt. Jeg havde et (halvhjertet) ønske om at skrumpe garnlageret, da 2009 startede.
Det er så ikke gået fantastisk godt, må man sige!
Til gengæld:
- har jeg altid nye projekter at drømme om
- ikke problemer med at finde "noget" garn. Om det så er lige præcis "det" garn jeg mangler, er der ingen garanti for!
- får min overbo ikke kolde fødder!
- har jeg altid lidt at dele ud af, hvis nu en gæst skulle føle sig voldsomt inspireret til at starte et strikketøj op
- har jeg virkelig mange gode oplevelser knyttet til det garn! Hyggelige garnbutikker her og der, søde mennesker osv.
- bliver jeg glad, når jeg kan se mit garn. Og røre lidt ved det
- kommer jeg absolut ikke til at mangle strømper af fint strømpegarn, hvis jeg altså strikker strømper af det alt sammen
- er der lidt at farve af!
- har det været nemt at finde garnrester til bamsetøj
- får jeg ingen problemer med at lave mine 5 pakker til pakkeleg-med-garn
- kan jeg altid liiiiige nørkle noget baby-noget sammen, når nogen (pludselig) får barn
Jeg ved altså virkelig ikke, hvordan jeg seriøst skal efterleve en gang garn-skrump! Det hjælper nok noget, når jeg skal arbejde "rigtigt" igen. Fordi så bliver der knap så mange kongresser med "once-in-a-lifetime" garnkøb og - måske - knap så meget tid til at købe garn i butikker og på nettet. Faktisk elsker jeg mit garn. Især det nye. Kender du det?

2 kommentarer:

  1. Ja, den følelse er velkendt. Garn er smukt, blødt, dejligt, fantastisk og helt uundværligt

    SvarSlet
  2. Uh ja - og det er så dejligt at have lidelsesfæller!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails