torsdag den 1. oktober 2009

Noget BLEV da færdigt....

Det var ihvertfald ikke de her ting! Spiderman-huerne skulle have været en gave til i tirsdags, dvs. skulle have været sendt i mandags.
"Strømperne" - dvs. den foreløbige, halve strømpe skal efter planen være færdige til på lørdag. I temmelig tyndt garn, på pind 2½. Som om! Jeg tror ikke helt, den holder at tage en "strømpers første fridag" for at nå det.
Nå. Men noget blev faktisk færdigt - endda til tiden! Min ph.d. blev sendt af sted som pdf-fil i går. (Det var der altså ikke meget fanfare over!) Pyha, hvor det var (og er) skønt!
At det så oveni købet er gået i god ro og orden, med de naturlige og umådeligt passende deadlines før Wien og Fanø er helt utroligt fantastisk. Jeg er faktisk også temmelig tilfreds med selve opgaven.
Hvad så nu? Jo, en poster skal være klar til om 1 uge. Jeg har en del hængepartier med nogle projekter og skal skrive en artikel færdig.
Mine kolleger mener bestemt (og enstemmigt!), at jeg skal rydde op i mit hjørne på kontoret. Jeg tror faktisk ikke, de lader sig formilde af mit skilt, der siger "hvis et rodet skrivebord tyder på et rodehoved, hvad tyder så et tomt skrivebord på?" (nu er der vist så heller ingen fare for, at mit skrivebord nogensinde bliver tomt!)
Desuden skal jeg jo finde en måde at få noget strik ind i ph.d.-en på. Kreative idéer fra kolleger gik i morges på at strikke en bluse til professoren med en af mine figurer på.. Kunne det ikke være cool? (Selv om han er en tynd pind og ikke har Voldborg-format til widescreen-visning....)

2 kommentarer:

  1. til lykke med færdiggörelse af ph.d. det må virkelig være en lettelse! og så er jeg temmelig vild med dine spiderman huer, er det din egen opskrift eller kan den findes et sted?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Hej Frida
    Mange tak. Jeg har straks sat et link ind til huerne - opskriften er ganske gratis.
    Glæder mig til på mandag!
    Christine

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails