fredag den 23. oktober 2009

Magic kingdom

I går lykkedes det så at færdiggøre det "store" monteringsarbejde (= hæfte hele 2 tråde, 1 i hver ende af arbejdet), vaske og spænde sjalet ud. Farverne er fuldstændig elendige på billedet. Beklager. Skal nok prøve at få lavet et bedre billede. I dagslys (hvor man så finder det henne på denne årstid!).
Garnet er fra San Diego, en gave fra Patty, der var til strikkecafé i "2 Sisters and Ewe", og farverne fik jeg selv lov at vælge - det blev farvet til en amerikansk kursusaften og fixeret i mikrobølgeovn. Der var ialt 220 g i bundtet - jeg har brugt 150 g, hvilket ca. skulle være 600 meter. Mønsteret er "det halve kongerige" - dvs. halvdelen af det royale babysvøb, hvor opskriften nu lykkeligvis er lagt til fri afbenyttelse på nettet.
Min mening om sjalet? Ih, jeg elsker det! Jeg er stadig vild med farverne - pink, guld, dyb rød, lyserød, orange og brun. Det er 2. gang, jeg strikker dette sjal, og det er sjovt, som det ser forskelligt ud afhængig af garn- og pindetykkelse. Jeg har fundet en lille fejl, men eftersom den ikke lige er bøjet i neon og jeg alligevel ikke kan rette den, har jeg besluttet mig for at leve med den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails