mandag den 26. oktober 2009

Lidt superkræfter, tak!

På denne grå mandag kunne jeg altså rigtig godt bruge lidt superkræfter.....
Der følger derfor hermed en større opsamling på Spiderman strikke-opskrifter.
De to første opskrifter har jeg prøvet.
Det er hhv. Spiderman-hue og Spiderman-vanter. Huen er ihvertfald både god og varm. Vanterne blev også godt modtaget.
Derudover har jeg fundet en opskrift på dette flotte Spiderman-tæppe - et sikkert hit til drengeværelset!
Endelig kommer så rosinen, som du kan se billede af. En spritny opskrift, lavet af en bedstemor til sit barnebarn. Som det ses, medfører anvendelse af denne trøje, at man straks bliver ultra-sej..... Opskriften på Spiderman-trøjen går faktisk helt op i voksenstørrelse. Så må man tænke om det, hvad man vil!

4 kommentarer:

  1. Kære du, tak for kommentarerne den anden dag, føler mig helt skamrost...

    Og tak for de her links, Oskar stirrede angående på vanterne og proklamerede at det var hans.
    Så ved jeg det. Og en hue må der også til, den han har arvet er for lille og suser af for et godt ord, og så bliver spiderman noget så eddersur!
    kh Linda

    SvarSlet
  2. Velbekomme. Sug det endelig til dig - du har vist fortjent det!
    God fornøjelse med vanterne - de er ret hurtige at strikke, og min mindste nevø er ret glad for sine. Faktisk så glad, at han har undladt at begrave dem på bunden af sandkassen i børnhaven....
    Jeg strikkede dem skiftevis over/under den anden farve på hveranden maske, så der ikke blev tråde på bagsiden overhovedet. Det var lidt besværligt, men jeg synes, besværet var godt givet ud. Med huen er det jo ligemeget med tråde på bagsiden.

    SvarSlet
  3. Hej
    Jeg kan desværre ikke komme ind på opskriften på trøjen, er der nogend er kan hjælpe mig ?? Venligst
    Ulla Gregersen
    Ulla@familiengregersen.net

    SvarSlet
  4. Hej Ulla
    Jeg har prøvet at svare på din mail, men den virker øjensynligt ikke mønsteret er flyttet:
    http://www.ravelry.com/patterns/library/web-spinner
    God fornøjelse!
    M.v.h.
    Christine

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails