fredag den 18. september 2009

Sjov fredag

Det tegner til at blive en underholdende fredag, når:
1) Den første på arbejdet, jeg lige skulle prale over Musik Verein til, ved at vise min nyindkøbte highlights cd, pegede på coveret og sagde "Der har jeg stået og sunget" (lige under orglet). Han har sunget i Københavns Drengekor og var ikke imponeret over highlights, for man skal da høre hele symfonien!
2) Jeg fik en lille bog fra professoren, først bliver imponeret, og derefter opdagede, at det er en anden bog (som han ikke skal bruge) end den, jeg troede
3) Der allerede var 2 x rettelser til mit 2. udkast til ph.d. - den ene rettelse ink. humor! (med henvisning til Anders And. Jeg troede egentlig ikke, professoren læste sådan noget....)
4) Jeg skal til 4-årsfødselsdag (jubii!)
5) Jeg lige fik lavet en feberredning på kontoret, så det ekstra skrivebord, der akut skal presses ind kan klares, uden at mit skrivebord, reoler og arkivskab skulle tømmes og ryddes ud. Må vente til efter ph.d.-aflevering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails