mandag den 21. september 2009

Og så blev det sandelig mandag.....

4 dage tilbage..... 4 dage til at lave 3. udkast af ph.d.-en færdigt, og 4 dage til Fanø. Ih - jeg glæder mig!
Strikkede hue til Hat Wars i går, i noget Therapi-garn, jeg købte i Californien. Det var jo officielt garn til Hat Attack sidste år, og jeg kunne rigtig godt lide det, så da jeg i San Diego fandt det på tilbud (de stoppede nemlig produktionen igen ret hurtigt), slog jeg straks til!
Huen er denne her, men den er godt nok noget beskeden i størrelsen. Passer bedre til en 5-årig end til en voksen! Trods en god gang stræk efter vask står den vist til en diskvalificering. Jeg turde ikke andet end at følge opskriften, når nu det er en konkurrence. Tror, opskriften ikke er til en af de største huer, denne verden har set, men det hjalp garanteret heller ikke, at garnet var sådan liiiiige tyndt nok.
Så. Suk! Derfor starter jeg nu forfra i noget garn, der er lidt tykkere. Også indkøbt i San Diego! Orange denne gang. Den virker allerede større - maskerne fylder ihvertfald mere på rundpinden denne gang!
Iøvrigt - har set afsnit 3 af 24 timer. Oh - hvilken jubel! Tony Almeida er alligevel ikke skurk, men "good guy" undercover. For at gøre det endnu bedre dukkede Bill Buchanan og gode, gamle, vrisne Chloe også op! Det tegner til at blive en rigtig, rigtig god sæson!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails