torsdag den 3. september 2009

Nu i farver....

Trøjen blev farvet og er eeeeendelig tør..... Den er blevet lidt mere over i det rødbrune, og knap så mørkerød som jeg havde troet. Men jeg er nu egentlig godt tilfreds, selv om den lige nu er lidt medtaget af først 1 gang vask og næste dag 3 gange vask.
Den passer fint i størrelsen, og er lige tilpas tyk til vejret her op til efteråret rigtig sætter ind. I ren bomuld er den også til at have på, selv om der måske stadig kommer nogle varme dage.
Jeg kan rigtig godt lide mønsteret, både for, bag og på ærmer.
Hmm. Faktisk kan jeg bare rigtig godt lide den!
Jeg har brugt 775 gram billig vinterbomuld fra Kvickly (et tilbud for et par år siden), strikket den i hvid og farvet den.
Opskriften kan du se lige her - den er oprindeligt i alpaca, men jeg synes, den fungerer godt nok i bomuld.

2 kommentarer:

  1. et yderst vellykket experiment må jeg sige, til lykke, farven er bare blevet super flot. og selve modellen er jo rigtig söd.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails