fredag den 4. september 2009

Glædeligt blæsevejr!

Johanne mindede mig lige om de her to størrelser. Er det ikke en passende hilsen til i dag?
Uh, jeg nyder faktisk, at det er på vej til efterår. Det er så dejligt, at der lige er liiiidt koldere udenfor dynen om natten og om morgenen, så den rent faktisk er dejligt varm, ikke for varm.
Jeg nyder også, at det bliver mørkt om aftenen. Ja, ja - jeg ved jo godt, at det snart bliver mørkt alt for tidligt, men jeg trænger til at mærke, at nu er det aften, snart nat, og tid at gå i seng. Det bliver ligesom også lidt hyggeligere at sidde indenfor! Nå ja - og så er det lidt køligere vejr jo perfekt til at lufte august-trøjen. Den er så dejlig....
Strikketøjet gik sin egen vej i går. Egentlig burde jeg have syet for i mobiltelefon-etui og strikket flammerne færdige på nevøens trøje, men istedet skulle jeg læse mit skriveri igennem, og skulle have noget tanketomt at strikke. Så lige pludselig kom jeg til at starte på en Build-a-bear Wallaby. Den bliver totalt sød, men tager nu alligevel lidt tid at strikke. På pind 3....
Derfor er billeder fortsat på vej. Af flammer, af etui, og nu også af bamse-Wallaby.
Til den tid wil du så forstå, hwad jeg mener med Widunderlig Wallaby. Har købt mønsteret fra USA, og det ser sandelig widunderligt ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails