søndag den 6. september 2009

Et lille hylster til mobilen

Så fik jeg endelig taget mig sammen og syet lidt fór i mit nystrikkede etui til den ny-indkøbte mobiltelefon.
Mønsteret "fandt" jeg i Hendes Verden for et par uger siden - dvs. egentlig var det et penalhus, men så tog jeg bare og lavede det "en smule" smallere. Efter aflukning af lidt mere end halvdelen af maskerne, strikkede jeg flappen, og tilsidst syede jeg en trense som knaphul.
Der er gået ca. 10 g Kauni til etuiet i vævestrik. Mønsteret er alletiders - fuldstændig tæt, tykt og relativt uelastisk, og stoffet indeni er lige prikket over i-et.
(Fordelen ved, at foret sidder indeni er, at så kan man ikke se, hvor knap så godt det passer.....)
Telefonen er godt beskyttet derinde, og jeg tror egentlig godt, jeg kunne finde på også engang at lave penalhus efter mønsteret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails