fredag den 25. september 2009

Afsted, afsted!

Flammetrøjen er lagt til tørre. Den er så fin, men jeg har ikke rigtig tiltro til pasformen. Nu er den blevet hevet i, og så må vi se. Nevøen er nok glad, uanset hvad, men jeg ville da rigtig gerne have, at han kunne passe den mere end 3 uger.... Det ville også være rart, hvis den sad knap så tæt. Jeg ved virkelig ikke helt, hvad der er gået galt! Måske har jeg målt for stramt? Måske er opskriften bare ikke til store, sunde, skandinaviske børn?
Kunne jeg, ville jeg gerne strikke den om (tro det eller ej) - men der står en far, en lillesøster og en lillebror på spring for ikke at blive snydt.
Nå. Nu kan den ihvertfald ligge dér, til jeg kommer hjem fra Fanø. Uha, hvor jeg glæder mig til at komme af sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails