mandag den 10. august 2009

Hvem ka´?

Min LEGO-gale nevø kan for eksempel. Han har - også i år! - fødselsdag et par uger efter Bilka. Bilka fejrer - også i år! - fødselsdagen med 40% rabat på LEGO.
Så denne første egoist-ferie-dag blev dagen for den årlige udflugt med formålet at stor-indkøbe gaver til en dreng, der bliver glad og tilfreds, hvis der både står LEGO og Star Wars på pakken.
Tjekkede med hans mor, at han ikke havde tingene i forvejen, købte både en gave fra mig og mormoderen, samt (lidt for en sikkerheds skyld) julegaven fra mig med det samme.
Belæsset med pakker i cykelkurven bagpå kørte jeg derefter hjem. Takket være 5 kg ris, 2 kg kaffe og et par kg "diverse" i rygsækken føltes hjemturen godt nok lidt lang!
"Heldagsregnen" i morges var bare en byge. (Hurra!) Den var ellers overbevisende nok... Så efter hjemkomst fra Amager cyklede jeg derud igen. Til stranden og årets 2. strandtur. Uden bi-stik denne gang - herligt! Havde endda en bog med, så der var dømt afslapning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails