onsdag den 26. august 2009

En afleverings-klassiker?

Er der en Murphy´s lov vedrørende aflevering af store opgaver, der omtaler det faktum, at der ofte sker noget grueligt med ens pc?
Min pc døde jo i fredags, og jeg har fået at vide, at der går minimum 1 uge med reparation, da den skal sendes tilbage til fabrikanten, fordi der vistnok stadig er garanti.
Så er det liiiige jeg tænker det værste, nemlig at en uge meget hurtigt kan blive til mindst 1 måned. Hvad sker der om en måned? Jo, der er jeg vist så langt, at min ph.d. skal endeligt afleveres........
Okay - så er det heller ikke værre. Alt det vigtige ligger på diverse drev og i mailbokse. Trods alt har jeg en IT-afdeling at aflevere til, og jeg kan godt skrive færdig. Det er bare irriterende at skulle finde en ny, ledig computer hver dag, istedet for at kunne bruge min egen.
Jeg håber stædigt på, at jeg vil blive positivt overrasket og rent faktisk få den tilbage om en uge. Vi får se.
Gad vide, hvilket nummer af Murphy´s love denne ville være? (Nummer 1 er som bekendt, vistnok, "Alt, hvad der kan gå galt, går galt")

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails