mandag den 6. juli 2009

Krabbegang...

Hvis 6 børnefødder iføres 3 par strømper af garn med krabbeskaller, kommer de så til at gå krabbegang?
Nu er alle krabbe-strømperne helt færdige... Lidt af et arbejde, men de skal nok blive påskønnet. Er overbevist om, at der bliver snuset til ihvertfald 1 par tæer, så snart strømperne er nået igennem en hel dags invielse! For det smarte, smarte ToFutsies garn har jo krabbeskaller, der skulle virke antibakterielt og dermed (teoretisk) forhindre sure tæer!
Udover det er det altså bare noget lækkert garn. Tyndt og rigtig dejligt blødt. Det indeholder bomuld, sojabønne-fibre, uld, nylon og chitin. Det kan vistnok også købes i DK til ca. 80 kr nøglet, har jeg læst i Hendes Verden engang. Jeg kunne godt finde på at købe det igen engang. (Heldigvis er der stadig garn nok til et par til mig også!)
Nå. Må løbe. Er blevet inviteret med ind at se "Transformers 2". Har travlt med at overbevise mig selv om, at jeg skal være beæret, og at det er selskabet der tæller. For den står altså ikke lige på min "film-jeg-MÅ-se"-liste! (Forhåbentlig kan jeg nå hjem tidsnok til at se "Sagen genåbnet" på DR2?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails