lørdag den 20. juni 2009

Ikke helt efter hensigten!

Okay - det kunne man så ikke rigtigt... Farve bomuld med alm. madfarve. Det kunne jeg jo så have ladet være med, siden jeg allerede havde læst om umuligheden på nettet inden!
Altså - det er jo ikke det... Det er blevet fint orange-meleret (rødt ville være for stærkt et ord!) - men jeg har en grum mistanke om, at også de sidste farverester forsvinder i vask.
På top-billedet ses garnet før. Sådan orange-gult-agtigt. Det HAR jo skiftet farve! Meeeeeen.... Tror lige, jeg skal investere i lidt batik-farve.
Stoffet er fra Panduro. Halv pris. Mine yndlingsfarver.
Der burde være nok til bukser eller tunika, hvis jeg vel at mærke lige kunne tage mig sammen til at lave det! Garnet havde jeg så tænkt kunne blive en hæklet bort på. Kunne blive rigtig fint! Kræver bare lige lidt tid.
Var i Tivoli i går, sammen med helt ustyrligt mange andre! Nåede aldrig ind i midten, men stod i kanten, og kunne lige præcis se hr. Helmig på storskærm ved at kigge forbi øret på ham, der stod foran, og mellem hovederne på nogen længere fremme. Der var ufatteligt mange, der hele tiden skulle forbi (skubbe-mase), så selv om det var ustyrligt fedt, når hele flokken sang "Det´ mig der står herud´ og banker på", så smuttede jeg efter en halv time. (skubbe-mase-"smuttede") Gik forbi "Vertigo" - ADDDRRRRRR! Den får Dæmonen til at ligne en lille tur i babygyngen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails