onsdag den 6. maj 2009

Uddybende servicemeddelelse

Som nævnt i går holder Drops udsalgsmåned - 40% på udvalgte kvaliteter i hele maj måned. Jeg benyttede mig af det i går, og opdagede følgende ting
- de kræver godt nok, at butikker holder udsalg. Men butikker, hvor man har købt garnet til fuld pris fra firmaet, sætter det ikke nødvendigvis 40% ned, så de derved selv taber penge på det (meget forståeligt!). Til gengæld kan de bestille garnet hjem til udsalgspris, og sælger det så garanteret gerne videre med rabat, hvis der er salg i det!
- man kan komme til at "prøve" Drops garn af de dyre kvaliteter
- Nicoline garn på Nørrebro har alle kvaliteter på tilbud (det har Jorungarn ikke, men ville bestille noget hjem)
- det er altså bare superbilligt!
- jeg har stadig en svag karakter, når det gælder garn på tilbud... Er nu den lykkelige ejer af Silkealpaca til "det halve kongerige" (Mand, jeg glæder mig til at prøve at strikke det!) og en hel del Silketweed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails