mandag den 18. maj 2009

Strikkecafe i Californien

Det gik bedre med nummer 2 garnbutik, 2 sisters and Ewe. Over al forventning, faktisk! Der var "knit-in", saa jeg har nu faaet nye venner og er oveni inviteret til strikkecafe igen onsdag, og - hold nu fast! - spinde-aften! Hvor man ogsaa skal farve garn! Jeg kan lige naa det, inden turen gaar hjem, og jeg glaeder mig uhaemmet. Hurra for Ravelry!
P.S. Skal jeg naevne, at jeg ogsaa brugte alle mine garnpenge i selvsamme butik? Paa laekkert, amerikansk, haandfarvet stroempegarn.....

2 kommentarer:

  1. Er kun "lidt" misundelig. Nyd det i fulde drag. Jeg tror, jeg må besøge den garnbutik til januar, ser allerede frem til det. I mellemtiden vil jeg forsøge at nedbringe lageret, så jeg kan forsvare overfor familien at vi skal slæbe garn med hjem. Glæder mig til at se rovet.

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth
    Du kan roligt glaede dig! Og spar endelig godt op... Stroempegarnet er ikke billigt, men helt overdrevet laekkert.
    De har strikkecafe soendag og onsdag.
    Christine

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails