tirsdag den 12. maj 2009

Jeg glæder mig....

Jeg skal til kongres. Igen. På fredag går turen til San Diego, til en rigtig stor, lang kongres (5 dage). Og jeg glæder mig.... Som et lille barn!
Det er så dejligt at være i USA! Jeg ved ikke helt hvorfor. Gætter på en kombination af jetlag, manglende computer, tidligt i seng, tidligt op (jetlag igen!), godt selskab, spændende butikker og masser, masser af strikketid! Man kan simpelthen ikke gøre andet end at tage tingene, som de kommer - tage på kongressen om morgenen (og drikke morgenkaffe på Starbucks på vej derhen), sidde til foredrag hele dagen (og strikke), bruge pauserne til at læse andres resultater, hænge ud på havnen eller det lille, centrale indkøbscenter, gå en lille tur i solen. Jeg glæder mig til at komme i boghandlen (jeg elsker engelsksprogede boghandler. Fordi: man må gerne sætte sig på gulvet og læse alle bøgerne igennem (man må endda drikke kaffe imens!), bøgerne er billige og jeg kan læse dem!) og jeg glæder mig til at gense garnbutikken. Jeg glæder mig endnu mere, fordi jeg skal købe gaver til hele 2 personer, der er lige så garngale som jeg, og som vil elske at få garn fra Amerika. Så jeg kan købe garn i rimelige mængder med den reneste samvittighed i verden! Jeg glæder mig til et af de små supermarkeder - skal helt sikkert købe (mere) kaneltyggegummig og (mere) kaneltandpasta. Plus alle de obligatoriske, amerikanske sladderblade (som min søster også pløjer glad igennem).
Jeg glæder mig!

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig, rigtig lækkert. Vil gerne med. Har du ikke lige brug for en anæstesiolog? Du kunne jo blive syg! Nå, jeg må hellere blive hjemme og arbejde.... Men jeg vil gerne have adressen på garnbutikken, for jeg skal til San Diego til januar. Ikke kongres, men ferie, og jeg glæder mig allerede.

    SvarSlet
  2. He he - jeg tror også, at anæstesiologer må komme med! Jeg har lavet et nyt indlæg med adresser. Alle sammen fundet på Ravelry. Under Yarn er der et butiksfelt.
    P.S. San Diego i januar er rigtig lækkert!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails