torsdag den 16. april 2009

Jeg giver op! (tror jeg...)

2 projekter må lide en krank skæbne i denne måned. Startede på et par Autumn Lace sokker fra Six Sox knit-a-long. Men det mønster er altså totalt for mærkeligt! Har strikket den første hulmønster-tur, og de har ligget totalt urørt siden.
Når jeg tænker på, hvor mange andre, glimrende, sjove og spændende strømpeopskrifter der findes, så var det her vist en nitte.
Det andet dødsdømte projekt er chokolade-halstørklædet. Det bliver altså bare for tykt og stort og klodset.... Men gys! Tanken om at skulle pille op og skille i 3 nøgler garn!
I stedet tror jeg, det måske får lov at blive til det (superfine) tørklæde i forstørret udgave, bare med Manos silkemerino og Lucca Fino. Kun to tråde, men så blødt, så blødt. På pind 5 kunne det vel være til at bruge, mon ikke? Supersoft må så blive gemt til en anden god gang.
Summa Summarum - der løber ikke mange gram ud af mit liv i denne måned. Må snart tage til nogle kongresser med 6 timers strikketid om dagen og få nogle meter ud af mit liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails