lørdag den 4. april 2009

F som Fuldstændig Forårs Forkert

Mens jeg tænker på, hvad aprilprojektet skal være, strikker jeg alt hvad jeg kan. En sparkedragt til en kollegas lille datter, der skulle være lige på trapperne nu, er næsten klar. En lille champagneflaske skal lige have klaret alt det kedelige med at sy og sådan, og skulle gerne blive færdig i dag.
Endelig strikker jeg halstørklæde. Ikke lige sæson, - jeg ved det! - og så er det brunt! (Heller ikke lige noget, der fremkalder forårsfornemmelser hos undertegnede...) Jeg strikker i 1 tråd Manos Silk blend (hedder det vist), 1 tråd Lucca fino superwash og 1 tråd supersoft. Meget pænt med de 2 mørkebrune og silkegarnet, der skifter farve. På store pinde og med en forhåbning om, at jeg dels bliver glad for det, og dels får høvlet nogle gram garn ud af huset, når jeg nu nærmest har opgivet at holde indkøb under forbrug i år. (Selv om der dog er nogle kilo, jeg ikke har købt, hvilket jeg er stolt af....)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails