torsdag den 5. marts 2009

Strømpegarn og slips

Ja - jeg var i Tyskland sidste weekend. Og ja - jeg købte garn. Kan altså ikke stå for tysk, selvstribende strømpegarn.
Jeg bliver næsten altid overrasket, når jeg strikker. For det meste positivt, en enkelt gang ret negativt (det gik ud over min største niece - strømperne var nemlig til hende), men altid spændende at se striberne "live"!
Har også en fornemmelse af, at det måske er lidt billigere dernede? 5-6 euro for 100 g strømpegarn er ikke dyrt i min verden. Der ligger faktisk hele 2 garnbutikker i gågaden i Flensburg, helt nede i havne-enden.
En af de store nevøer kom sidste år til at nævne, at han da godt kunne tænke sig et strikket slips. Den slags rammer en selv lige i nakken! Derfor kan han nu se frem til et strikket slips i fødselsdagsgave midt i april. Garnet bliver sandsynligvis et af de 3 nøgler på billedet. Opskriften kunne f.eks. være denne her. Glæder mig til at prøve!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails