fredag den 6. marts 2009

Øhhhh, hvad?

Flere kilder til undren:
I går, på vej til arbejde, passerede jeg en mand, der var ved at fotografere grunden, hvor Ungdomshuset lå. Lidt mystisk, men der havde vist været demonstration og lå en bunke ting på grunden.
I morges stod der så én igen. Men ved siden af stod der så ca. 10-15 mennesker mere, også med kamera. Og fotograferede den tomme grund. Hvad sker der? Er der kommet ny grafitti? Er det Københavns nye turistattraktion? Er det en bandekrigs-substitut (og her ser vi så mig ved en kampplads på Nørrebro)? Er der nogen, der har en anelse om hvorfor?
Ligeledes i går udkom det glimrende blad Billed-Bladet (jeg har været en trofast læser i mange, mange år. Til dels pga. tv-bladet). Allerede inden jeg købte det, havde jeg opsnuset, at de havde en historie om en mulig, kongelig graviditet. Så er det liiiiige, jeg står af.
For: Mary og Frederik var set forlade Rigshospitalet kl. 06 en morgen gennem en tunnel.
Men:
- Hvilket underligt menneske vil stå på lur ved en tunnel på Rigshospitalet kl. 06 om morgenen? Altså - jeg gider helst ikke forlade min seng kl. 6 om morgenen! Hvad sker der? Hvis det virkelig er rigtigt, skulle de stakkels mennesker så ikke have lov at være i fred?
- Hvis det er rigtigt, så godt jeg ikke er deres læge. Meget tidlige morgentider er ikke mig (som det vist fremgår ovenfor).
- Hvornår bliver den famøse tunnel omdøbt til "Kronprinsesse Mary´s tunnel"? (ville være passende)
- Hvorfor bringer BB et billede af kronprinsparret for foden af en pæn trappe, der aldrig nogensinde har lignet noget, vi har på Rigshospitalet? Tror de, det bekræfter autenciteten?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails