onsdag den 25. marts 2009

Guld!

Bøgerne er behørigt afhentet, og tolden betalt. Det viste sig, at selve det at fortolde er så vanskeligt, at det koster ca. 150 kr i gebyr, bare for at få lov at betale tolden! (Altså - de kunne da godt have sparet sig besværet for min skyld. Det nævnte jeg også venligt på posthuset ;-) )
Bøgerne er ret bogstaveligt nærmest deres egen vægt værd i guld, men er de mere end det?
Ja! "Knitting without tears" kunne jeg nok godt have levet uden, men de to andre er fuldstændig uforlignelige. "The opinionated knitter" har projekter og idéer og teknikker nok til resten af livet, tror jeg, og så har den farvebilleder. Ganske uhørt! "Knitting workshop" er god, grundig undervisning, der starter basalt og straks svæver op mellem stjernerne efter et par kapitler. "Knitting without tears" ser ud til at blive ved jorden...
(Ovenstående dom kan revideres efter grundig gennemlæsning!)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at strikke "Adult surprise jacket" - har en masse godtlandsk pelsgarn i mange farver, der ville passe perfekt. Men det kræver vist, at man øver sig på et par små eksemplarer først - det ser overdrevet mystisk ud! Glæder mig.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails