lørdag den 28. marts 2009

Göteborg

Har været hinsidan torsdag og fredag. Dejlig 4 timers togtur hver vej til Göteborg, og dejligt møde hvor man (læs - "jeg") kunne strikke - til flere andre deltageres store fascination. De kender mig nu godt nok efterhånden, og ved, hvad de kan forvente, men hyggeligt er det med lidt beundring!
Februar i Marts blev medbragt, og den kan godt nå at blive færdig som martsprojekt, tror jeg. Mangler bare det meste af et ærme, og så skal kanten på det første ærme lige laves om, så den bliver et par maske mindre. Glæder mig rigtig meget, til den er helt færdig - til den er vasket og dermed både blød og uden en kraftig lugt af gammel dame (okay - for at være helt fair, så er lugten ved at gå af. Heldigvis.)
Nu kan man jo ikke rigtig sidde med en hel trøje på skødet og to nøgler garn på gulvet - heraf det ene en kanonkugle af 220 g Kaunigarn. Derfor var der til lejligheden medbragt materialer til - endnu - en sparkedragt. Efter som det er omkring nr 24 jeg strikker, så er det altså keeeeeedeeliiiigt - medmindre man sidder til et møde og alligevel skal bruge hænderne til noget. Nåede også ca. halvdelen, så alt i alt en perfekt tur!
Men det blev bedre. Bare et lille tip, hvis du ind imellem lige kommer til Sverige: De har altså et langt større udvalgt af engelske strikkeblade end jeg nogensinde har set i DK, og så sparer man jo endda lige 30% via valutakursen. Jeg er nu ejer af både "Interweave Knits" forår/sommer 2009 og det nye Debbie Bliss blad - det sidstnævnte er ustyrlig fint.
- - - - om jeg fik noget ud af det faglige i mødet? Jo, skam! Det var et glimrende møde med mange gode idéer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails