onsdag den 18. marts 2009

Dén tid på året....

Jeg synes virkelig det er hyggeligt at få gækkebreve! (Men jeg er også meget taknemmelig for, at de børn, jeg kender, ikke alle har været i gækkebrevsalderen samtidig....)
Faktisk har jeg ingen anelse med lige præcis disse to, nysankomne breve. Den ene måske nok - jeg kender mange børn med 6 bogstaver, men den anden har jo 18 prikker.... Øhm. - - - - Under alle omstændigheder ender det jo nok med at jeg hoster op med påskeæg. (Hø hø - hvor fantastisk ville det også være som barn at blive "gættet"?)

2 kommentarer:

  1. Hmm, hun er lidt sen med at opdatere bloggen i dag ;o)

    Tak for en hyggelig eftermiddag/aften i gaar.

    SvarSlet
  2. Selv tak! (bloggen er straks opdateret)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails