onsdag den 18. februar 2009

Lyserøde tanker

Tanken om en bluse til Ingrid, der fylder 4 år om en måned, har nu simret nogle dage. Jeg tror nok, jeg er nået frem til noget anden end "gulerødder" af Anette Danielsen, selv om den også er flot (og jeg er stadig meget glad for at have bestilt bogen!). Er nok endt med nogle meget lyserøde planer!
Tænker Hello Kitty ansigt midt på en lyserød trøje med musetakker i halsen, zig-zag-kant og hulmønster i baggrunden (bare enkelt-huller i grupper på 4... Hvis du forstår!) samt en kant nederst på blusen med hjerter, blomster eller sommerfugle. Skal strikkes på pind 4 i Hjerte Bommix, så det går lidt hurtigere.
Det bliver altså helt hyggeligt at gå i pink! Derfor skal den også have hele armen.....
Hello Kitty diagram har jeg ikke fundet, men jeg har jo den dejlige diagram-hjemmeside, der klarer sagen i et snuptag! (denne gang gider jeg ikke selv tegne...)
Opdatering følger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails