torsdag den 22. januar 2009

Nærved og næsten

Har hæklet og hæklet. Sent i aftes, tidligt i morges. Mangler nu kun 1 (?) felt. Der er dog lidt problemer. Garnet er nemlig hastigt ved at slippe op. Pga. brune pletter, optrevling, afklipning mm. er der lige i underkanten.
Men løsningen dukkede op i morges. Jeg tror simpelthen, jeg skipper de yderste 2 felter i spidsen af sjalet (ved den øverste kant). Jeg har aldrig brudt mig voldsomt meget om de dér underlige spidser, der hænger ned foran, og har iøvrigt tænkt mig at bruge sjalet med en broche som lukning.
På den måde rækker garnet. Jeg skal godt nok klippe den allerede hæklede spids af, men jeg tror, det kommer til at virke. Og slipper for at skulle købe hele 100 g garn, fordi jeg mangler måske 5 eller 10 gram.
Billede af det færdige sjal følger i morgen! (Jubiiii!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails